Ga naar inhoud

Proscessen van alle gebruikers


MisterT

Aanbevolen berichten

Hey,

Een vriend van me heeft last van een wat trage pc hij draait namelijk rond de 70 proscesen. En zijn proscesor stelt neit zoveel voor (1.6GHz). Nu als ik taakbeheer doe en naar zijn proscesen ga zijn het er maar en paar.

Maar als ik aan vink laat de proscesen zien van alle gebruikers toont het de 70.

Maar er is maar 1 gebruikers accout?

Weet iemand waaraan dit kan liggen en hoe je het oplost?

Mvg Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

70 processen is zeker niet veel. Ik heb heer Windows 7 geinstalleerd en heb 65 processen.

Je kan altijd scannen op spyware of software die je niet of weinig gebruikt verwijderen, zo worden ook processen verwijderd die gekoppeld zijn aan de ongebruikte programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke windows hebt je?

Ik zelf heb 45 processor aan staan bij XP

Bij vista en Windows 7 is dat iets meer.

Maar 70 is wel veel.

Het zijn gewone dingen die meestal processor vragen zoals messenger.

Moet dat bij windows opstarten opgestart worden.

Zo kunnen er veel zijn.

Ga naar start

Typ in uitvoeren (zoekopdracht vista en windows 7) dit: msconfig

Bij tab opstarten ziet u welke programma er opgestart wordt.

Je kan dat uitvinken.

Sommige programma als messenger moet je bij de instelling van messenger doen.

Uiteraard kunnen ook malware voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister even het is niet de mijne maar die van een vriend, ik meen em te herineren dat eht een windwos 7 was voeger draaide hij op 97 proscesen en ik heb scanners en registerscans door gestuurt en heb alle programma's gedesable.

Maar het gaat vooral over het feit van de proscesen van alle gebruikes te tonen.

Terwijl hij de administater is en geen andere gebruikes zijn...

Mvg Tim

PS : ik heb ook een pc die draaidt op 21 proscesen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

97 processen is overdreven, maar dat hangt natuurlijk af van de geinstalleerde programma's. De een heeft enkele programma's, de andere veel.

Is er echter weinig software en zijn er weinig games geinstalleerd, en je hebt nog rond de 70 processen, dan kan malware in het spel zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.