Ga naar inhoud

Raadsel achtige storingen


The Dub Oracle

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen.

Ik heb een aantal storingen die ik niet kan plaatsen en ik vraag mij af of jullie daar een antwoord op hebben.

Dit is mijn derde PC en ik merk dat elke andere PC ook andere storingen krijgt na verloop van tijd, dat is ook wel logisch want ze zijn allemaal anders opgebouwt natuurlijk.

Ik start dus ook regelmatig de PC opnieuw op met de opstart master dvd van packard bell.

Zo ook heeft deze PC regelmatig dingen die ik niet kan verklaren, en dit ook direct na het opstarten.

Als ik mijn norton virus scanner er op los laat vind hij niks dus echt een virus kan het niet zijn of het moet een onbekant virus zijn wat norton niet vind.

Ik zal een opsomming geven van de storingen.

De computer schakeld spontaan uit en start opnieuw op.

De aan knop is ineens de linker muisknop en niet de grote knop op de PC.

Runtime error, had ik heel veel met mijn vorige PC's.

De herstel functie naar het verleden doet het totaal niet meer.

Mijn e-mail programma crashed direct na het opstarten, ook direct nadat ik de computer totaal schoon heb opgestart.

De muis doet het ineens niet meer op de muis poort, maar wel op een andere usb poort, die poort doet het dan soms ook niet meer maar op een andere poort dan vervolgens wel weer.

De cd brander brand geen cd's meer, is ook wel een veel voortkomende storing waarvan de echte reden raatsel achtig blijft.

Je krijgt dan verhalen van dat het aan het brandprogramma ligt, verkeerde cd's enz maar dat lijkt allemaal onzin te worden.

Ook bijna nieuwe branders krijgen dit en er zit dan niks anders op dan een nieuwe brander te kopen.

Het gaat om deze melding

11:53:32 #26 CDR -1194 File Writer.cpp, Line 311

PMA update failure.

Dit gebeurt allemaal ook nadat ik de nieuwste updates geinstaleerd heb van microsoft.

Somige storingen kan ik verklaren door een wurm virus, maar deze dus niet.

Het zou als nog wel de mogelijkheid kunnen zijn als deze wurm ook na het opstarten als nog aanwezig zou kunnen zijn omdat hij zich nesteld op de harde schijf.

Is het mogelijk dat de computer beschadigt blijft na het opnieuw schoon opstarten met de opstart dvd omdat het virus zich nesteld op de HD ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je tip heb ik bevolgt, maar ik ga de correctie niet uitvoeren voordat ik weer gedonder krijg met Punkbuster van wolfstein.

Zoals ik al zij is mijn linker muisknop de aanknop geworden van mijn computer.

De volgende keer dacht ik de computer ook aan te zetten met de muisknop maar niks leek minder waar, hij deed het niet.

De volgenmde keer deed hij het wel weer.

Tot mijn stomme verbazing ging de volgende dag mijn computer aan terwijk ik de muis enkel bewoog, terwijl het lampje van de optische scan nog geen eens deed.

Ik heb dus een optische muis.

Raadsel achtig blijft het, en ik lieg niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.