Ga naar inhoud

Raar probleem tijdens spelen met spel


pol210

Aanbevolen berichten

Goede avond ,

Ik heb een raar probleem . tijdens spelen van een spel word ik na een klein tijdje gewoon naar bureaublad gedaan . Dan klik in gewoon in taakbalk gewoon weer BV rct3 . het gebeurt met ieder spel . laats heb ik ook iets verkeerd gedownload en heb veel virusen en trojans gehad . heb ze na lange tijd kunnen verwijderen . dan had ik geen bestuuringssysteem meer voor mijn draadloze netwerk . heb dan opnieuw geinstalleerd maar het kan niet aan het herinstaleren van het bestuurings systeem liggen omdat ik het probleem al had ervoor . aub help dit is vreselijk irritant . en soms na 30 keer crasht mijn spel dan . Dank u alvast en ben laat aan maar gelukig en gezond nieuwjaar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo , ik heb dit probleem gevonden . het lag aan internet explorer . hij wilde iets openen daardoor kwam een muisje met dat laadertje . door het een of ander was het geblokeerd dus ik kreeg niets te zien . ik heb dit ondekt omdat heel mijn google voor moment niet meer werk . ik open google . ik zie er naast een error van er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten . ik klik dan en optie . dan als ik op icoontje klik van google . zie ik het zelfde muisje met laadertje maar er word niets geoopend . heb dan PC opnieuw opgestart en die error was er weer . maar het raarste ik kan normaal werken met google . terwijl die error daar staat dan klik ik op het een of andere . dan komt er van waar het probleem komt iets van C:/DOCUME1/BEHEER1/LOCALS1/TEMP/590d-appocopat.txt. tot nu ben ik hier gestrand weet iemand nog raad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zegt dat het aan IE ligt, kan je het alvast eens proberen opnieuw te installeren.

Wat Knightgangsta zegt klopt niet volledig. Het is niet omdat je pc virussen bevat dat je onmiddelijk moet gaan formatteren! Zoiets kan vaak verholpen worden.

Denk je dat je virussen of iets dergelijks op je pc hebt, doe dan het volgende:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\WINDOWS\system32\dwwin.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

D:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe

C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe

D:\Program Files\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe

O23 - Service: nProtect GameGuard Service (npggsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\GameMon.des.exe (file missing)

O23 - Service: O2Micro Flash Memory Card Service (o2flash) - O2Micro International - C:\Program Files\O2Micro Oz128 Driver\o2flash.exe

--

End of file - 1966 bytes

Dit kreeg ik heb voor de rest Fix Checked gedaan . is dat erg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is echt alles wat er in staat dit is wat ik nu kreeg te zien .

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA)

Scan saved at 19:57:57, on 12/01/2010

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16945)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\system32\netdde.exe

C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe

C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe

C:\Program Files\O2Micro Oz128 Driver\o2flash.exe

C:\WINDOWS\System32\snmp.exe

C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

D:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

C:\WINDOWS\system32\dwwin.exe

D:\Program Files\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe (file missing)

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe

O23 - Service: nProtect GameGuard Service (npggsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\GameMon.des.exe (file missing)

O23 - Service: O2Micro Flash Memory Card Service (o2flash) - O2Micro International - C:\Program Files\O2Micro Oz128 Driver\o2flash.exe

--

End of file - 2016 bytes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

dit probleem is opgelost . ik heb nu dit probleem weg maar ander erbij .

mijn google is kapot staat in ander discussie . nu werkt al mijn spellen normaal .

ik denk dat dit van bepaalde link kwam . en iets die die website blokeerde .

Bedankt Allemaal !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.