Ga naar inhoud

rippen


Gast Fred Amsterdam

Aanbevolen berichten

Gast Fred Amsterdam

Betreft Windows Media Player:

In dat programma zit de volgende opdracht: Muziek naar deze locatie rippen. Aaangegeven locatie (bestand op extern geheugen) wordt niet geaccepteerd met de volgende mededeling: De geselecteerde map kan niet worden gebruikt. Controleer of u gemachtigd bent om bestanden aan de map toe te voegen. Gaarne advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fred Amsterdam
bedoel je dit?

[ATTACH=CONFIG]7961[/ATTACH]

naar welk extern geheugen?

Toshiba 1.58 TB Store TV

---------- Post toegevoegd om 12:21 ---------- Vorige post was om 12:17 ----------

bedoel je dit? Ja, dat is het commando

[ATTACH=CONFIG]7961[/ATTACH]

naar welk extern geheugen?

Toshiba 1,5TB Store TV
Link naar reactie
Delen op andere sites

je koppelt die toshiba zeker met je USB-kabel aan.

ga erna naar je verkenner en kijk of je apparaat zichtbaar is.

zoek de map op je toshiba, en probeer eens of je een MP3 of zo rechtstreeks vanuit de verkenner kan kopiëren naar die map.

gaat dit al niet zal de beveiliging na gekeken moeten worden.

je klikt op de map met de rechtermuisknop.

dan klik je op eigenschappen, dan beveiliging, kijk daar de machtigingen na, het kan zijn dat er staat enkel lezen dat moet dan veranderd.

zorg ook dat je ingelogd ben als administrator

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fred Amsterdam

Externe geheugen is zichtbaar in verkenner. De rechtermuisknop geeft niets over machtigingen of beveiligingen. Wel deln in netwerk, maar dat haalt niets uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fred Amsterdam

Ik heb het volgende gevonden: Indien ik een nieuw bestand maak op de externe schijf J, dan kan ik die naar de rip locatie verplaatsen. Kortom, het probleem zit in de bestaande bestanden op die externe schijf. Die moeten a.h.w. vrijgemaakt worden. Heb dat in het verleden wel eens gedaan, maar weet niet meer hoe dat ging. Jij misschien wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.