Ga naar inhoud

Runtime error openen photoshop CS5


Kriske

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik probeer al een dikke week photoshop CS5 te installeren als proefversie van de Adobe website. Het installeren lukt wel maar als ik het daarna probeer te openen krijg ik altijd volgende foutmelding

post-25069-1417704316,9445_thumb.jpg

Ik heb het net al zitten afschuimen en blijkbaar hebben wel meer mensen dit probleem maar ik vind geen (voor mij als leek) begrijpbare oplossingen. Kan iemand van jullie mij aub helpen, ik heb photoshop echt nodig en begin zo langzamerhand wanhopig te worden.

Alvast bedankt,

Kriske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit:

- klik onderaan links van je scherm op de ronde startknop

- kies aan de rechterkant voor Configuratiescherm

- daarna klikt u bij het groene Programma's onderaan voor "Een programma verwijderen".

- verwijder dan al de Microsoft Visual C++ Redistributables

- installeer daarna de 2010 (en 32 bit versie) van de Microsoft Visual C++ Redistributable.

Download details: Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeerd. Ik heb 3 versies verwijderd en deze laatste geïnstalleerd. Maar spijtig genoeg nog altijd met hetzelfde resultaat.

Er staat wel nog een programma Microsoft Visual C++ 2005 ATL Update K973923 x 86... , dit heb ik laten staan, stomme vraag wss :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op internet las ik een tip om je directx te updaten. Probeer dit eens:

Download Details Web-installatieprogramma voor DirectX-runtime-bestanden voor eindgebruikers

Je kan eens proberen (Photoshop)CS5 terug volledig te deïnstalleren. Daarna draai je revo uninstaller en eventueel CCleaner zodat alle sporen van cs5 weg zijn, ook in het register.

Zorg dat de pc alle updates binnen heeft en herinstalleer.

Na een herinstallatie zou dan alles terug als voorheen zijn.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles gedaan zoals je zei. Alleen wist ik niet hoe ik die Revo uninstaller kon gebruiken. nadat ik photoshop had verwijderd, kon ik Revo niet meer gebruiken omdat Photoshop dan natuurlijk niet meer in mijn lijst programma's staat.

Dit is trouwens de foutmelding die ik krijg om mijn pc:

Product

Adobe Photoshop CS5

Probleem

Werkt niet meer

Datum

16-2-2011 9:05

Status

Niet gerapporteerd

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: APPCRASH

Naam van de toepassing: Photoshop.exe

Versie van toepassing: 12.0.0.0

Tijdstempel van toepassing: 4bbc56b6

Naam van foutmodule: MSVCR90.dll

Versie van foutmodule: 9.0.30729.4148

Tijdstempel van foutmodule: 4a594c79

Uitzonderingscode: 40000015

Uitzonderingsmarge: 0005bea4

Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens uit om je register op re schonen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het bijna niet zeggen maar dit werkt ook niet. Ik heb alles ondertussen ook nog eens gedeïnstalleerd, ditmaal met Revo en daarna CC cleaner tot hij geen fouten meer aangaf. Alles opnieuw geïnstalleerd maar nog altijd hetzelfde probleem. CC cleaner gaf als systeem fout wel iets aan ivm een fout .dll bestand maar dat zou normaal nu toch opgelost moeten zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.