Ga naar inhoud

service pack 1


Liesje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op mijn automatisch updaten kreeg ik een bericht dat er een essetiele download was en ik die moest installeren. Alles ging goed en wel todat ik mijn computer moest afsluiten om verder te installeren. Ik moest even weg naar de computerwinkel en ik zei in mezelf ik zal hem laten draaien om verder te installeren tegen dat ik weer thuis ben is het afgelopen. Maar dat kwam er niet. Toen ik weer thuis kwam stond er een zin op (!! 0xc01a001d!! 36831/87888 (\Registry\Machine\COMPONENTS\DerivedData...) met een zwart scherm en deze zin in witte letters geschreven die flikkerde. Ik weet dat ik dom geweest ben om mijn pc alleen achter te laten. Maar nu wil hij niet meer heropstarten. Weet iemand hier raad mee ik zou het appricieren.

th

Groetjes Liesbe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik ben gisteren in een scherm geraakt en die zij dat hij het probeerde te herstellen maar dat het hem niet lukte. Uiteindelijk kon ik dan bij systeemherstel geraken maar die heeft geen herstelpunt. Dan maar gekeken naar de details van de oorzaken en daar stond er bij dat de hoofdoorzaak was ( De opstartstatus geeft aan dat het besturingsysteem is gestart en Het systeem kan niet worden gestart vanwege een patch.

Dan maar nog eens proberen op te starten maar weer hetzelfde liedje.

Bedankt om zo snel te antwoorden.

Groetjes Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel als ik mijn computer opstart dan komt eerst hp invent en daarna microsoft corporation. En daarna komt er een witte zin met een zwarte achtergrond en tis net of dat hij iets laad maar dan blokt tie en kan ik niets meer mee aanvangen en soms probeert hij ook de computer te herstellen, maar het lukt hem niet.

Groetjes Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geraak in de veilige modus waar de drivers staan is dit dan dos mode of niet.

Ik had de officiele office gekregen van mijn neefje, maar die heeft al alle users gebruikt dus ik kan geen nieuwe meer vragen. Voor de rest staat er niet zo veel belangrijk op dus. Dat valt wel nog mee.

Groetjes Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb daarnet een foutcode opgezocht die op mijn computer verscheen en daaruit blijkt dat ik moet formateren. Niet echt een leuk vooruitzicht. Maar ja ik heb iets bijgeleerd en ik zal wel een oplossing zoeken voor mijn probleem met office.

Ik bedank alle mensen die hebben geantwoord en gereageerd ik waardeer het.

Grote groetjes Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.