Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb u een eigen topic gemaakt.

Wat is uw vraag eigenlijk?

Ik heb al een tijdje problemen met mijn Directx (11). Telkens als ik MW3 even aan het spelen ben, valt mijn laptop uit. Soms kan ik langer spelen dan anders. Als ik hem daarna opnieuw opstart krijg ik de foutmelding: 'DirectX encourrend (?) an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions.' Ik draai met Windows 7, Intel Core i3, ATI Mobility Radeon Premium Graphics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De temperaturen van CPU, moederbord en videokaart worden heel warm.

Een uitstekende leidraad om je laptop stofvrij te maken vind je hier(Klik).

Dit ging ik zowieso één van de volgende dagen eens doen, de garantie is nl nog niet overschreden. Ik wist niet dat mijn pc hierdoor ook trager en slechter ging werken, ik had het weleens gehad dat hij uitviel door oververhitting. Ik laat wel nog iets weten of het gelukt is, Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren met mijn pc terug geweest naar de winkel, daar hebben ze hem gratis en op enkele minuten stofvrij gemaakt. Dit was een hele verbetering, hij valt niet meer uit door oververhitting en Direct X meldt geen problemen meer. Eindelijk kan ik nog eens een hele avond MW3 spelen zonder dat hij constant uitvalt. Bedankt ! Grtjs, Casper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.