Ga naar inhoud

Spelletjes Van Windows 95 naar Vista


Michel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

die zullen in 99% van de gevallen niet werken op vista dus je moet ze voor de gek houden.

dit doe je met een comptabiliteit modus, deze zit standaard in vista (en ook in xp) ingebouwd.

je drukt met rechts op het uit te voeren bestand, en dan klik je op eigenschappen.

zie de bijlage voor welk scherm je nu krijgt.

je gaat dan naar het 3e tabblad compabiliteit, je vinkt het eerste vakje aan en selecteer windows 95.

klik op toepassen en volg de verdere instructies.

post-90-1417703705,5041_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast IS.rafil

ik zit met een gelijkaardig probleem denk ik.

Ik probeer nu 2 games uit C&C3 en CM07. Telkens ik ze opstart krijg ik een bluescreen...

Enig idee of dit er iets mee te maken heeft? Ik betwijfel het eigenlijk van C&C hoort normaalgezien te draaien op Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast IS.rafil

zou ik wel willen doen, maareuh de bluescreen komt er maar een seconde op ofzo en verdwijnt dan alweer

ik probeer zo snel mogelijk wat gegevens door te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik rechts op 'deze computer'; eigenschappen; geavanceerd; opstart- en herstelinstellingen -> instellingen; bij systeemfouten 'de computer automatisch opnieuw opstarten UITvinken.

Als je nu die blue screen krijgt zal je pc niet rebooten. Dan kan je rustig dat scherm lezen en de fout code opschrijven.

Dan druk je gewoon terug op de power knop of op de reset knop om te rebooten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast IS.rafil

nu snap ik er helemaal niks meer van, ik krijg nu de melding dat ik directX moet installeren. Ik ben nochtans zeker dat dit al is gebeurd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.