Ga naar inhoud

svchost.exe - Toepassingsfout


GreenDay

Aanbevolen berichten

Wanneer ik gewoon met mijn computer werk zoals altijd verschijnt er zo af en toe een foutmelding.

Vandaag kwam hij weer:

svchost.exe - Toepassingsfout

De instructie op 0x00a8b5e5 verwijst naar geheugen op 0x0000018. De lees- of schrijfbewerkering (''written'') op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beeïndigen.

Klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma.

Na deze foutmelding klikte ik op ''annuleren'' en kreeg ik de volgende foutmelding:

De instructie op 0x00a8c832 verwijst naar geheugen op 0x000000d4. De lees- of schrijfbewerkering (''read'') op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beeïndigen.

Klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma.

Ik wou hier echter weer op annuleren klikken maar hierbij liep de gehele computer vast en zat er niks anders op dan hem uit te drukken en opnieuw op te starten. De foutmelding is tot nu toe nog niet terug gekomen.

Ik zou echt niet weten wat ik hiermee moet beginnen..

Iemand die me hierbij kan helpen misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om fouten op te sporen in een programma heb je speciale tools nodig die de ontwikkelaars gebruiken. Jij hebt die tools niet en daardoor loopt alles vast.

Als het nog eens voorkomt, gewoon op OK klikken om de toepassing te sluiten en dan de proberen de toepassing opnieuw op te starten.

Dergelijk fouten met geheugen komen al eens voor en zijn meestal opgelost bij het herstarten van de toepassing of de pc.

Als de fout blijft terugkeren moet er natuurlijk verder gezocht worden naar een oorzaak maar voorlopig moet je je geen zorgen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.