Ga naar inhoud

systeem DLL-bestand


c33tn

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds kort sukkel ik met een heel erg ambetant probleem. Het probleem valt te bekijken in de bijlage. Een of ander DLL-bestand is tekort! Hierdoor kan ik MS Access, Rekenmachine etc. niet meer openen. Dit is heel vervelend! Ik heb al op www.dll-files.com gekeken en daar user32.dll gedownload, maar het mocht niet baten, want het werkte nog steeds niet! Ik las wel dat het misschien te maken kon hebben met een of andere update van MS zelf ('t is van de uitgevers dat we 't moeten hebben.. ;)). Ik heb de patch gedownload maar dat werkte ook niet. Ik hoop dat iemand mij zal kunnen helpen!

MVG

post-725-1417703706,3493_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de foutpagina van microsoft:

http://support.microsoft.com/kb/935448/

Hier staat alles zeer uigebreid beschreven en als je die stappen volgt zou het weg moeten zijn ;)

Succes!

.. en nog steeds niks!

Maar ik zal m'n pc formatten. Jammer dat SP1 van Windows Vista pas op het einde van het jaar zal uitkomen, dus ik zal nogmaals moeten kiezen voor Windows XP.

Toch bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.