u kunt geen systeemherstelpunt aanmaken van 14 dagen terug alleen van deze dag.
u kunt hem wel terugzetten, u doet dit vanuit het hoofdmenu en klikt dan op systeemherstelpunt terugzetten
u selecteert de datum die u wilt hebben en huppakee
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over systeemherstel in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; Hoe kan ik een systeemherstelpunt aanmaken van bvb 14 dagen geleden met windows vista ? Ik geraak er niet uit ...
Hoe kan ik een systeemherstelpunt aanmaken van bvb 14 dagen geleden met windows vista ? Ik geraak er niet uit !
u kunt geen systeemherstelpunt aanmaken van 14 dagen terug alleen van deze dag.
u kunt hem wel terugzetten, u doet dit vanuit het hoofdmenu en klikt dan op systeemherstelpunt terugzetten
u selecteert de datum die u wilt hebben en huppakee
Ja ja, allemaal goed en wel, maar ik werk met Vista, en daar kan je geen datum selecteren zoals bij Xp, en dat is het probleem !
zal vanvond even een tutorial maken voor u.
normaal staat er wel gewoon een datum en tijd. (bij mij dan) en ik gebruik vista home premium
Laatst gewijzigd door Yannick; 15 september 2007 om 23:04
Dat is zeer vriendelijk van U, Yannick
dit zijn dus de stappen.
stap 1 start systeemherstel op, druk op ok als er een pop up word gevraagd die vraagt of u wilt doorgaan.
stap 2
u drukt gewoon op volgende
stap 3
u klikt de gewenste datum aan.
als de datum er niet in staat sla dan deze en de volgende stap over en ga door naar 5
stap 4
klik op voltooien en laat de pc rustig opnieuw opstarten en zijn werk doen, als er errors zijn probeer het dan opnieuw maar dan bijvoorbeeld vanuit veilige modus.
stap 5 (voor als het bij stap 3 fout loopt)
lees de onderstaande tekst eens rustig door en controleer of systeemherstel wel aanstaat bij de betreffende pc
ik hoop dat ik u hier een beetje mee heb kunnen helpen.
als het niet is wat u bedoelt of als iets nog niet duidelijk is roep dan gerust.
groeten
yannick
Laatst gewijzigd door Yannick; 15 september 2007 om 23:47 Reden: verkeerde lin ingevoegd, nu wel goede
Dit onderwerp bevindt zich in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.
Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.
Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:
Windows - Pc helpforum