Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

Discussie gesloten
Resultaten: 1 t/m 2 van 2

systeemherstel werkt niet

Dit is een discussie over systeemherstel werkt niet in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; Hallo, Ik heb een HP zd8000 en deed een systeemherstel en daar liep het vast.. klavier en muis werken niet ...

Nieuweling

Standaard systeemherstel werkt niet

Hallo, Ik heb een HP zd8000 en deed een systeemherstel en daar liep het vast.. klavier en muis werken niet meer wanneer mij wo gevraagd om als gebruiker in te loggen. het enige wat ik nog kan doen is de pc in slaapstand zetten en aan en uitloggen..
    Wel nog vermelden dat ik vooraf de Spy SWeeper had uitgevoerd die me als resultaat gaf dat er iemand pers instellingen en mijn toegang tot het web kon meevolgen . ( risk prioriteit 1 = niet echt een gevaar maar toch..) hierop deed ik een virusscan van telenet(belgie ) en deze vond niks , nadien deed ik ccleaner.
    om dan uiteindelijk een systeemherstel te doen. ik kreeg toen de melding dat er nog andere personen toegang hadden en dat mogelijk bepaalde gegevens verloren gingen. ik hield hiermee geen rekening daar ik de hoofdgebruiker ben van de pc..
    Iemand enig idee waaraan dit probleem kan te wijten zijn?
    Laatst gewijzigd door akebono; 8 december 2008 om 09:44

Lid
    Leeftijd
    23

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door akebono Bekijk bericht
    Hallo, Ik heb een HP zd8000 en deed een systeemherstel en daar liep het vast.. klavier en muis werken niet meer wanneer mij wo gevraagd om als gebruiker in te loggen. het enige wat ik nog kan doen is de pc in slaapstand zetten en aan en uitloggen..
    Iemand enig idee waaraan dit probleem kan te wijten zijn?

ik kan een paar probeersels geven
    -plug je muis en klavier is uit en steek ze er strug in soms helpt dat
    -what voor systeemherstel heb je gedaan dan kan ik waardchijnlijk veel beeter helpen
    -desnoots je pc rebooten dat helpt meestal drekt laat me iets weeten van die hersteling dan kan ik je drekt waarschijnlijk verder helpen

Discussie gesloten

Soortgelijke discussies

1. FTP-programma werkt niet
    door fa088505 in forum Archief Andere software
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 5 december 2008, 23:55
  2. systeemherstel hierna werkt pc cillin de updates niet meer bij
    door math michiels in forum Archief Introductie - stel je even voor ...
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 3 maart 2008, 21:42
  3. webcam werkt niet
    door Mitij in forum Archief Andere software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 24 januari 2008, 18:42
  4. Systeemherstel werkt niet meer
    door boutek in forum Archief Windows
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 28 december 2007, 09:51

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten