Ga naar inhoud

Systeemherstel werkt niet meer


boutek

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb een systeemherstel gedaan op mijn pc die draait op XP omdat hij rare kuren vertoonde (opeens geen beeld meer, regelmatig vastlopen enz..) Na heropstart blijkt mijn internet en email niet meer te werken en kan ik ook systeemherstel niet meer openen. Kan ik dat op een of andere manier oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey boutek,

verschijnt er een foutmelding wanneer u systeemherstel opent?

of wanneer u internet of email bekijkt?

waarschijnlijk hebt u bij systeemherstel te ver teruggekeerd waardoor sommige dingen niet meer werken.

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee er verschijnt niks, hij opent gewoon niet, ook internet en email openen zich niet. Kan ik dat ongedaan maken op een of andere manier? Ik moet nu werken via de pc op mijn werk maar ik ben hier ook niet altijd dus is het zeer vervelend dat ik thuis niet over de internetmogelijkheden e.d. beschik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit bestand, http://www.hitmanpro.nl/iefix.exe

Dubbelklik op iefix.exe en voer het programma uit.

Herstel je webinstellingen: ga naar Configuratiescherm –- Internetopties –- tabblad Programma’s. Klik op de knop "Webinstellingen herstellen".

Ga naar Configuratiescherm --> Internet-opties --> kies voor de tab "Beveiliging" --> stel voor de internet zone het "Standaardniveau" opnieuw in(knop "Standaardniveau" aanklikken en bevestigen met OK)

Ga naar: Configuratiescherm --> Internet-opties --> Privacy en zet de schuifregelaar voor de instellingen met betrekking tot het toestaan van Cookies op "Normaal".

Probeer ook deze IEFIX eens: http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Mogelijk wordt gevraagd om je Windows installatieCD.

Herstart je PC en kijk of er verbetering is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dus helaas niet gelukt. Ik heb nu al een backup gemaakt van al mijn gegevens en ga de pc opnieuw installeren met de recovery-dvd. Nu heb ik enkel nog de vraag hoe ik een degelijke backup van mijn e-mails en emailadressen kan maken (ik gebruik Outlook express)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.