Ga naar inhoud

Taakbalk en Menu Start


Aanbevolen berichten

Ik heb twee folders, eentje gevuld met snelkoppelingen van spelletjes en eentje van applicaties.

Dit omdat mijn menu start een chaos is en ik het niet meer gebruik.

Nu wou ik deze als werkbalken hebben, eerst zette ik ze bovenaan mijn scherm, dit zorgde echter voor veel problemen bij verschillende spelletjes.

Zo kon mijn muis tijdens het spel over die werkbalk heengaan en zou mijn spel vastlopen.

Toen besloot ik maar op het in mijn taakbalk te stoppen, als ik echter de taakbalk vergrendelde zouden de pictogrammen nog half te zien zijn. (Ik wou alleen de map naam en dan via de >> een programma selecteren.

Mijn vraag is: Kan ik deze twee mappen net als "Alle programma's" kunnen weergeven in menu start? Is het ten tweede ook mogelijk om "Alle programma's" weg te halen uit menu start?

Ik heb namelijk geen idee hoe dit zou moeten als het kan. =)

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het wel slepen maar dan krijg ik de map waar ik dan kan op klikken om de map te openen.

Ik wil echter dat het een uitklapbaar menu word net als alle programma's. Deze kan ik trouwens ook niet weghalen. Bij eigenschappen staat er niets over het verwijderen van deze menu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De map is C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu

Als ik deze plaats krijg ik echter geen uitklapbaar menutje in menu start.

Maar krijg ik gewoon de map onder: Alle programma's.

EDIT: Het blijkt dat ik meerdere folders heb voor menu start, waarom?

C:\Users\..naam..\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Program is bijvoorbeeld nog eentje.

Volgensmij is er een misverstand.

Ik wil twee extra uitklapbare menu's hebben op deze plek:

post-6981-1417703826,1796_thumb.jpg

aangepast door Jean-Pierre
Op vraag TS naam verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil liever mijn huidige menu behouden, ziet er leuker uit. :P

Dus is dat mogelijk?

Of kan ik het via de klassieke menu toevoegen en vervolgens veranderen naar de moderne? Zodat het daar tevoorschijn komt?

Ik snap niet hoe zoiets zo moeilijk kan zijn. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.