Ga naar inhoud

Tablet Samsung


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik weet niet of ik nu op juiste plaats ben maar ik kan toch de vraag stellen.

Ik heb een I-PAD (Tablet) als geschenk gekregen en nu weet ik bijlange niet hoe je met zo"n start.

Kan ik daarmee op dezelfde manier werken als een Desktop en Laptop (welke ik nu heb) en op welke manier.

Hoe start ik dat op , langs mijn bbox2, voor Internet , hoe een mailprogramma, Skype, enz....

Hoe begin ik daar aan en welke gebruiksnamen en paswoorden gebruik ik daar voor.

Kan ik dezelfde gebruiken of wat ????

bedankt voor enige info en begeleiding graag.

Met vriendelijke groeten,

jean Paul

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Jean Paul,

Welk iPad is in jouw bezit, ik bedoel iPad2 of iPad 3?

- - - Updated - - -

Met een iPad kan je Internetten, e-mails ontvangen en/of vezenden, audio's luisteren, video's bekijken, eBooks lezen etc.

Installeer maar alvast iTunes op jouw computer.

- - - Updated - - -

Link iTunes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb deze web bezocht maar is allerlei info over het aankopen van een type.

Op deze die ik heb gekregen staat dus Tab 2 .Is dat de aanduiding van Ipad 2 of 3 ?

Hoe installeer ik een mailadres en hoe gaik op Internet dan.

Ik heb al geprobeerd met inlogcodes en paswoorden maar krijg steeds : kan niet verbinden met server"

Ik wil dus starten met het operationeel maken van dat toestel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jean Paul,

zie onderstaande link:

Galaxy Tab 2 (10.1) WiFi GT-P5110 Android - OVERZICHT | SAMSUNG

Blader door de tabjes van Overzicht, Kenmerken, Specificaties en vooral Service & Dowloads om meer te weten over de tablet.

Bij Service & Downloads kan je de handleiding downloaden en lezen natuurlijk.

Neem de tijd, het is een dikke boterham.

Ik heb wat zitten zoeken en stilaan vind ik mijn weg. Voor het sturen van mails maak ik geen nieuw mailadres aan maar surf ik gewoon naar Skynet.be en kom zo op mijn mailbaox terecht. Dezelfde manier zoals ik moet werken aan Zee want daar zitten we op Telenet en moet ik ook naar Skynet surfen.

Dus dat is opgelost en indien nodig kan ik nog een mailadres aanmaken .

Nu nog even zoeken naar het icoon waar ik anders op mijn Desktop, VERKENNER, en op mijn Laptop, DOKUMENTEN, vind. De rest onderzoek ik wel wat er uit komt.

Ik houd deze discussie nog even open want de mogelijkheid bestaat dat er toch nog een vraag kan komen, ok.

Groeten

jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jean Paul.

Wellicht zou je onderstaande ook nog moet installeren:

Om DjVu-bestanden te kunnen lezen, moet u de DjVu-viewer op uw computer geïnstalleerd hebben. Klik op deze banner om de viewer te installeren.

GT-P5110 -

post-41531-1417705340,5694_thumb.jpg

Wat is DjVu bestand ?

DjVu - Wikipedia

En zie ook bij de handleiding vanaf pagina 93 t/m 96 Ondersteunende bestandsindelingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.