Ga naar inhoud

terugvinden van een bestand in het windows live programma


w.priem

Aanbevolen berichten

Ik kreeg een e-mail met een bijlage die ik verder moest aanvullen . Bij het "opslaan als" vergat ik de plaats van het opslaan te veranderen. Nu kan ik het aangevulde bestand nergens meer vinden, zelfs niet meer met de zoekprogramma's. Het moet ergens opgeslagen zitten in de catacomben van de windows live bestanden,. Hoe kan ik dergelijke bestanden terugvinden?

met vriendelijke groeten,

w.priem

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste clarkie,

ik heb dat geprobeerd . Maar ik kan het pad dat " opslaan als" aanduidt niet terug volgen: appdata>local<microsoft>windows>temporary internet files>content.IE5>9WOP058E. Onder "windows" vind ik geen bestand temporary internet files. Wat doe ik verkeerd? de e-mail bijlage werd door mij aangevuld en zit waarschijnlijk in een andere windows live file?

mvg, w.priem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat om verborgen mappen, die moet je eerst zichtbaar maken.

Dat kan via de verkenner-> beeld-> opties-> tablad weergave.

Dan een vinkje plaatsen bij verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.

Klik op toepassen en OK.

Een andere mogelijkheid is het formulier opnieuw invullen en correct opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

ik weet dat mijn vraag nu wel heel triviaal lijkt maar op verkenner vind ik de werkbalk alleen "bibliotheek" en "organiseren" maar geen" beeld". Kan ik ergens anders vinden hoe ik de verborgen bestanden kan zichtbaar maken?

mvg, w.priem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Ik heb de verborgen bestanden kunnen zichtbaar maken, maar nog steeds geen mogelijkheid om de bestanden van de bijlagen van de e-mail berichten zichtbaar te maken. Ik heb dan uiteindelijk alles opnieuw gemaakt uitgaande van de oorspronkelijk bijlage bij de e-mail (was veel werk , maar kon dus niet anders) . Het dringende karakter van de vraag is wel weg, maar toch zou ik graag mettertijd willen weten of het wel mogelijk is om bij die bestanden van het e-mail programma te komen, voor het geval ik nog eens een bewerkte bijlage van een e-mail document verkeerd opsla. Ik heb het ook geprobeerd op mijn andere computer die werkt op Windows 7 maar daar heb ik hetzelfde probleem.

In ieder geval bedankt voor uw geduld en prompte antwoorden.

mvg, w.priem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best sla je een bijlage al op in een locatie naar keuze voor dat je ze verder invult.

Zo voorkom je dat de reeds ingevulde gegevens verliest als er iets fout loopt.

Maar een sluitend systeem bestaat er niet, je zal dus altijd moeten opletten waar je jouw bijlages in e-mail zal opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.