Ga naar inhoud

tijdelijk profiel


Sunny60

Aanbevolen berichten

Ik had problemen met mijn aanwijzers, maar die schijnen zich nu vanzelf te hebben opgelost, ik heb nu wel een veel groter probleem. Wanneer ik me probeer aan te melden na het opstarten van de pc duurt dit erg lang en staat er telkens Windows voorbereiden. Als het dan uiteindelijk lukt krijg ik de melding dan ik met een tijdelijk profiel ben aangemeld en geen toegang heb tot mijn bestanden. Ik ben de administrator en heb me niet anders aangemeld dan altijd.

Al mijn apps zijn weg en ik heb nergens toegang. Als ik naar het lokaal account van mijn partner ga gebeurt dit niet. Ik heb teneinde raad, ik ben maar een computerleek en ik weet absoluut niet hoe ik dit moet oplossen. Een vriend die er iets meer van kent heeft er naar gekeken maar die weet ook niet hoe ik dit kan oplossen. Een dvd om windows opnieuw te installeren heb ik niet want die was voorgeïnstalleerd wanneer ik de pc kocht 6 maand geleden. Ik heb na een update naar windows 8.1 de pc al eens naar fabrieksherstel gezet omdat het niet werkte en onlangs een system refresh gedaan voor een ander probleem. Ik kocht een vrij dure HP om zeker te zijn dat ik ok zat en heb nog niets dan problemen gehad.

Kan iemand me helpen aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.