Ga naar inhoud

toetsenbord


robmeyer

Aanbevolen berichten

In Vista geen enkel probleem. Na upgrade naar W7 werken de geluidstoetsen niet: mute, harder en zachter. De letter- en cijfertoetsen werken normaal, maar de overige toetsen werken met vertraging. Ik heb een Microsoft wireless laser 6000 v2 keyboard.

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

U schreef:

Waarschijnlijk een driver pobleem.

maar waarom dan geen probleem in Vista, waar hetzelfde stuurprogramma wordt gebruikt (ITP en IP x86_1033_7.10.344.0.exe)

Staan er in apparaatbeheer gele of rode markeringen bij je toetsenbod?

nee: "dit apparaat werkt correct"

Heb je de aangepaste Win 7 drivers?

Dit zijn 2 drivers van Microsoft, speciaal voor W7; mijn toetsenbord en muis zijn ook van Microsoft. De muis kent geen problemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was maar een bedenking omdat het vaak voorkomt dat apparaten niet meer (correct) werken na een upgrade naar een andere windows.

Meestal is dit dan omdat de juiste drivers niet werden geinstalleerd maa jij hebt blijkbaarwel de juiste drivers.

Een andere mogelijkheid is dat sommige instellingen niet meer goed staan maar daar kan ik je enkel de raad geven om in de handleiding te gaan zoeken; hetgeen je waarschijnlijk al gedaan hebt.

Bij deze is mijn ideeênbus helaas leeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was maar een bedenking omdat het vaak voorkomt dat apparaten niet meer (correct) werken na een upgrade naar een andere windows.

Meestal is dit dan omdat de juiste drivers niet werden geinstalleerd maa jij hebt blijkbaarwel de juiste drivers.

Een andere mogelijkheid is dat sommige instellingen niet meer goed staan maar daar kan ik je enkel de raad geven om in de handleiding te gaan zoeken; hetgeen je waarschijnlijk al gedaan hebt.

Bij deze is mijn ideeênbus helaas leeg.

---------------------------------------------------------------

Ik heb zo juist de 'Quick Launch Bar' geherinstalleerd. Tot mijn verbazing doen de mute- en volumetoetsen het weer, maar wel iets aarzelend=traag.

De overige functietoetsen zijn duidelijk weer snaller, zij het niet zoals in Vista. Met die 'Quick Launch Bar'ben ik overigens erg gelukkig.

post-19381-1417704019,5195_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.