Ga naar inhoud

Toetsenbord instellingen Acer Aspire 5738ZG


Aqurry

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een acer aspire gekocht, maar het heeft een Franstalige toetsenbord en Windows 7.

Windows heb ik al terug geïnstalleerd maar dan in het Nederlands.

Maar sommige knoppen op de toetsenbord komen niet overeen met wat ik typ, dus moet er ergens iets veranderd worden bij toetsenbord instellingen, maar ik weet niet precies op wat ik het moet zetten.

Deze foto in bijlage is van het toetsenbord.

Gelieve me te helpen!

Vriendelijke groeten,

Pieter Provoost

post-2384-1417704064,0043_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, ik weet wat er mis is.

er staat anglais boven NL. waardoor engels standaard is, en je een qwerty toetsenbord krijgt.

klik op engels en verwijder dit. wil je toch af en toe je toetsenbord op qwerty zetten, dan kan je dat gewoon terug toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, ik weet wat er mis is.

er staat anglais boven NL. waardoor engels standaard is, en je een qwerty toetsenbord krijgt.

klik op engels en verwijder dit. wil je toch af en toe je toetsenbord op qwerty zetten, dan kan je dat gewoon terug toevoegen.

Beste,

Dat was vroeger, toen alles nog perfect werkte, maar ik heb de franse versie van Windows verwijderd en Nederlands opgezet.

Dus nu zit ik met toetsenbord probleem

Dit is de instelling momenteel, deze gele knoppen reageren niet juist bij deze instellingen

Picasa Webalbums - Pieter

Picasa Webalbums - Pieter

---------- Post toegevoegd om 20:26 ---------- Vorige post was om 20:26 ----------

belgisch punt op standaard zetten en die andere instellingen dan verwijderen

Beste,

Dat was vroeger, toen alles nog perfect werkte, maar ik heb de franse versie van Windows verwijderd en Nederlands opgezet.

Dus nu zit ik met toetsenbord probleem

Dit is de instelling momenteel, deze gele knoppen reageren niet juist bij deze instellingen

Picasa Webalbums - Pieter

Picasa Webalbums - Pieter

---------- Post toegevoegd om 20:32 ---------- Vorige post was om 20:26 ----------

Je moet op Engels klikken en verwijderen zodat Nederlands de taal is.

Maar omdat het Frans is moet je misschien Frans (België) nemen.

Beste,

Ik heb Frans (België) genomen met daar onder Belgisch (komma) en Frans (België)

Maar de knoppen reageren nog steeds niet hoe ze moeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.