Ga naar inhoud

Toshiba S3 ...


Dude57

Aanbevolen berichten

Hallo vrienden ,

Ik heb hier een Toshiba s 3 sn 76887603g van mijn vrouw en daar wil ik windows xp opnieuw opzetten

Formateren was al moeilijk , dus leeg gemaakt via een dockstation

Maar met installeren xp via cd....ziet geen harde schijf staan

Een en ander aangepast in de bios...maar helaas

Op internet gezocht maar . dat gaat niet zo makkelijk bij Toshiba

recover cd heb ik niet , was namelijk gebruikt gekocht

Iemand een hint ?:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie ,

Schijf leeggemaakt met hard drive dock , dacht misschien leeg beter

Met nieuw installeren van xp..... gaat tot aan , windows installeren , Repareren of F3 afsluiten

Maar het probleem is dat als ik kies , krijg ik de melding dat er geen vaste schijf gezien wordt

In de bios wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vrouw heeft zelf de laptop opgeschoond op haar manier , want hij was zo traag

maar delen van windows ook weggegooid enz

ik had het liever zelf gefixt

inderdaad xp zelf gebrand maar met org key ( zegel zit op de laptop )

het is een versie voor een bedrijf en is legaal

xp ondersteund geen sata schijven en ik kan dat in deze laptop niet zetten naar ide in de bios

dus driver gedownload bij Toshiba voor sata en f6 tijdens install ingedrukt

maar ziet geen vaste schijf

ik denk dat de schijf niet meer geschikt is voor boot

wat denk jij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardware is niet zo mijn ding, dus zal een van de hardware experts je verder moeten helpen.

Wat ik je wel nog kan meegeven is dat als je Windows op een zelf gebrande schijf staat er de mogelijkheid is dat het schijfje na een tijdje slecht wordt, ook krassen kunnen voor problemen zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens het juiste type en modelnummer vermelden van de laptop, want met de gegevens in je eerste bericht het serie nummer kan ik niet veel.

B.v satellite A 300D of iets in die trend.

Vermoed dat de SATA driver niet ingebed zit op de Windows XP CD want dat komt wel vaker voor, en dan worden de HD's niet herkend bij de installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.