Ga naar inhoud

TrayApp


Tieneke

Aanbevolen berichten

Hallo computeraars,

Mijn computer was weer eens helemaal vastgelopen. Bij het scannen duurde het zo lang dat ik van pure ellende hem maar uitgezet heb. Ik wilde hem weer opstarten, niks hoor. Met behulp van Dixon Drachten (bedankt voor de goede hulp) is het gelukt hem weer aan de praat te krijgen zonder dat mijn gegevens eraf gingen. Een bijna uitgewerkte clubkrant stond er op en was nog niet op schijf gezet. Na veel ellende werkt Norton weer, deze struikelde steeds weer over over:hp\bin\nav2002\support. Gewoon via de verkenner van de harde schijf verwijderd. Maar er is nog een ding wat me mateloos irriteerd. Bij het opstarten komt steeds een schermpje van ´Windows installer´ Hier vraagt hij steeds naar ´TrayApp´ ; ik kan het cancellen, minimaal 10x klikken, Soms staat er in een ander scherm ´TrayApp.msi en ook geeft hij dan de fout 1706 aan. Wat is er verwijderd? kan iemand mij eventueel het progammaatje toe sturen. Ik wil mijn computer als het even kan niet een volledig systeem herstel laten doen, want als mijn fabrieks instelling beschadigd is en daar is grote kans op, heb ik geen computer meer en moet ik eerst recovery schijven kopen bij HP. Het is een com. van 5 jaar oud en ik ben 2 dagen bezig om er dan weer alles op te krijgen. Heeft iemand een idee?

Vr. Groet Tieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.