Ga naar inhoud

UPC webmail


osdorp

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 weken geleden UPC webmail geinstalleerd. Ik wil dat nu kwijt want ik vind het niet prettig, je kunt bijlagen niet openen om te lezen alleen maar opslaan. Ik kan nu ook Incredimail niet meer gebruiken. Hoe kom ik van die webmail af. Bij UPC krijg ik daar geen duidelijk antwoord op. Henny

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dit niet te verwijderen via configuratiescherm --> software ?

Bedankt voor je antwoord, maar het is niet zo simpel. Het staat niet bij de software. Ik heb ook breedband van UPC dus ik denk dat het wel ergens verstopt zit. Misschien nog een andere optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

iets begrijp ik niet helemaal.

u zegt webmail geinstalleerd te hebben...

alleen het typische van webmail is dat het niet geinstalleerd word... maar benaderd word via het internet...

u weet zeker dat u een applicatie heeft geinstalleerd op de pc?

op welke manier opent u dit programma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

iets begrijp ik niet helemaal.

u zegt webmail geinstalleerd te hebben...

alleen het typische van webmail is dat het niet geinstalleerd word... maar benaderd word via het internet...

u weet zeker dat u een applicatie heeft geinstalleerd op de pc?

op welke manier opent u dit programma?

Ik heb me een beetje verkeerd uitgedrukt. Ik heb UPC als provider en heb webmail aangevraagd voor het buitenland. Ik heb voor thuis Incredimail. Maar webmail bevalt me niet, erg traag, kan geen bijlagen openen, alleen maar opslaan. Dus nu wil ik er van af, want noch Incredimail, noch Outlook express werkt nu. Alle mail komt nu via webmail binnen. Heb klantenserv.van UPC gemaild, geen duidelijk antwoord gekregen. Op het UPC forum staan meer van die klachten dat Outlook niet werkt met webmail. Hoop het nu iets duidelijker uitgelegd te hebben. Vr gr Henny

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.