Ga naar inhoud

update werkt niet


antonie85

Aanbevolen berichten

hoi ik heb meerdere pc problemen maar ik denk dat het grootste probleem is dat windos update niet werkt. ik krijg de melding kan het bestand ::{26EE0668-A0A-44D7-9371-BEB064C98683}\5\::{36EEF7DB-88AD-4E81-AD49...\pagesettings niet vinden controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna op nieuw. wie kan mij hierbij helpen groetjes antonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

om te beginnen dan - update werkt niet - probleem outlook als ik inlog op mijn mail opend mijn mail gewoon maar zegt dan al snel (Kan op dit moment geen verbinding maken met Outlook. Controleer of er verbinding is met internet en probeer het opnieuw) ga je kijken wat het probleem kan zijn lees je al snel op een forum doe een update en ja dat werkt bij mij niet - als de schermbeveiliging er op gaat en ik wil weer aan de gang lukt het niet scherm beveiliging gaat er wel af maar pc loopt kompleed vast opnieuw opstarten is de enigen mogelijkheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Er kan een probleem zijn met het installeren van Windows updates. Gebruik deze FixIt: Problemen oplossen met installeren of verwijderen.
  2. Diagnosticeer waarom Windows Update niet functioneert. Gebruik deze FixIt: Diagnose van de werking van Windows Update.
  3. Voer SURS (32-bit) of SURS (64-bit) uit, daarna deze Fix it: Windows Update herstellen en CheckSUR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag ook onderstaande eens uitvoeren om zeker te zijn dat malware niet aan de basis ligt van je problemen.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit had ik ook al geprobeerd lukte helaas niet. met alles dat ik proberden kreeg ik een foutmelding kan ...... niet vinden / er is een fout opgetreden dan dit en dan dat :evil:toen ben ik ik ben maar over gegaan naar een complete clean start harde schijf compleet gewist en nieuwe software geïnstalleerd ( windows 7 professional)alles werkt nu weer perfect toch bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.