Ga naar inhoud

upgrade van xp naar w7


xsilverwing

Aanbevolen berichten

Mijn pa gaat op zijn 70ste toch nog voor internet en digitale tv.Zijn pc is echter nog voorzien van Windows xp en ik zou een upgrade overwegen naar w7 omdat dat nog begrijpbaar is voor hem,w8 zal dat helemaal niet zijn.

Nu zit ik met de vraag of je bij een (online)upgrade gelijk ook alle updates hebt of dat je evengoed met een kaal systeem begint uitgezonderd alles wat je al in xp had,en dan nog een dag moet gaan updaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die info had ik reeds bekeken,gaat vooral over het praktisch gedeelte van een upgrade.Had al wel een vermoeden dat het beter zou zijn met een compleet nieuwe,maar ik wou het niet te duur maken.De pc zelf zal geen probleem zijn,maar een Windows 7 kost al weer tegen de 100 euro als ik me niet vergis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een Windows 7 kost al weer tegen de 100 euro als ik me niet vergis.

Klopt !...zie deze aanbieding, hier vind je nog een ruim aanbod van verkopers.

100 euro is niet weinig, maar anderzijds ook weer niet te duur voor een prima besturingssysteem dat zijn degelijkheid, gebruiksgemak en stabiliteit reeds bewezen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.