Ga naar inhoud

Van 2 schermen naar 1


engelke69

Aanbevolen berichten

Ik heb een hele tijd geleden met AVI mijn pc aangesloten op de tv. Dus zodat ik 2 schermen had. Dat ging allemaal goed tot mijn pc crasht. Ik installeer xp opnieuw en Dos start op op mijn tv, maar met heel veel storing en vanaf het blauwe Welkom-scherm staat het gewoon terug op mijn pc-scherm. Dus dat ging nog.

Nu heb ik enkele dagen geleden mijn pc terug geformateerd (volledig) en xp er terug opgezet en... alles (!) start op op de tv. Met heel veel storing dus onmogelijk om erop te werken.

Heeft er iemand een idee hoe ik mijn pc nog meer leeg kan maken zodat het terug op het gewone computerscherm opstart? Vind het vooral raar omdat ik em al geformateerd heb en ook dat niet werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de vorige keer de drivers opnieuw geinstalleerd en dat hielp toen niet. Ik heb ook al geprobeerd met enkel het computerscherm te installeren en zo, maar hij blijft op de tv opstarten. :sad

Ik had ook al gedacht aan een hardwareprobleem, maar dat zou ik maar raar vinden omdat het probleem via software er gekomen is he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.