Ga naar inhoud

Vastlopen taakbeheer


johan709

Aanbevolen berichten

Op mijn nieuwe computer met Windows 7 64bits staat op de D-schijf een wav bestand dat ik niet kan verwijderen. Taakbeheer loopt hierop (naar mijn idee) telkens vast , zodra ik muziek ga zoeken wordt taakbeheer trager tot hij vastloopt. Hierna kan ik mij afmelden als gebruiker om opnieuw op te starten, dan krijg ik de melding bij het afsluiten dat taakbeheer nog loopt en geforceerd wordt afgesloten. Hierna werkt de computer weer normaal.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit wav bestand dat naar mijn mening de oorzaak is van de ellende kan verwijderen van de harde schijf. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als niet lukt wat Jean-Pierre je voorstelt:

Hoe kom je aan dat wav-bestand?

Als je gewoon eens taakbeheer opent via ctrl-alt-delete, kan je zien welke processen bezig zijn.

Een programma of proces blokkeert blijkbaar het verwijderen.

Je krijgt toch het bericht dat het bestand niet verwijderd kan worden om dat het in gebruik is?

Anders zullen we eens moeten controleren op malware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean-Pierre: Helaas ik heb het al geprobeerd in de veilige modus maar ook hier is het niet te verwijderen.

Clarkie: Ik heb het ook geprobeerd direct na het opstarten van de computer als nog niets meeloopt.

Zodra ik op het bestand druk gebeurd er niets alleen de groene balk bovenin loopt vol heel langzaam en blijft op het einde hangen.

Hij wil het lezen maar blijft er in hangen De computer doet dan niets meer en moet ik hem afsluiten.

Dit wav bestand is geconverteerd van een mp3 bestand om in powerpoint te gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.