Ga naar inhoud

verwijderen van mails lukt niet meer


erna elewaut

Aanbevolen berichten

Beste

ik heb al een tijdje problemen met mijn outlook

nl ik wil mails verwijderen uit mijn postvak in, sommige mails worden verwijderd en andere niet . hoe kan zoiets ? Kunnen jullie me helpen?

Heb nadien geprobeerd in map verzonden items om mails te verwijderen ,ik ook daarin heb ik hetzelfde probleem sommige verwijderen en andere niet

graag hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een nieuwe map met de naam Outlook Express op je bureaublad.

Ga naar de standaardlocatie van Outlook Express : C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express. Selecteer daar alle .dbx-bestanden (bvb. Postvak In.dbx, Verzonden Items.dbx, enz.) en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Let op : deze .dbx-bestanden zijn "verborgen bestanden". De optie "verborgen bestanden tonen" moet dus eerst ingechakeld worden, vóór je deze kan bekijken en verplaatsen.

Start nu OE opnieuw op. Je zal enkel lege standaardmappen vinden. Probeer of je nu normaal kan ontvangen en verzenden (stuur enkele mailtjes aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen). En bekijk dan of je ook berichten in Postvak In kan verwijderen.

Zo ja, kan je de oude (gevulde) mappen terug importeren vanuit de map op je bureaublad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Outlook Express. Kies: Bestand -> Importeren -> Berichten -> Microsoft Outlook Express 6, vink aan: "E-mail uit een OE6-archiefmap importeren", OK, Zoek met bladeren de lokatie “Bureaublad” en selecteer de map Outlook Express -> Volgende en in het volgende venster kies je voor "Alle mappen" -> Volgende en al je mappen worden terug geïmporteerd.

Dit is de methode om meteen alle bestanden te transfereren naar je nieuwe OE. Nog beter is eigenlijk om het bestand na bestand te doen. Bvb. beginnen met Postvak IN, dan Verzonden Items, enz. En telkens nadat je één bestand hebt geïnporteerd, even kijken of alle functies dan nog perfect werken. Mocht er in één van de bestanden een fout zitten, dan weet je dat meteen. En daar heb je bij het importeren van alle bestanden geen onmiddellijk inzicht in.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.