Ga naar inhoud

Videobewerkingprograma's crashen als ik ze opstart.


ItNerd

Aanbevolen berichten

Dus zoals je al in de titel las crashen al mijn videobewerkingprogram's (sony vegas pro 12 en windows movie maker bij mij)

Ja ik weet er niet veel over eerlijk gezegd, de eerste keer dat ik het tegenkwam was gisteren.

post-45651-1417705571,3847_thumb.jpgHier is een screenshot van als ik sony vegas pro 12 open.

- - - Updated - - -

Ik zal de details kopiëren want die screenshot helpt niet echt. Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH

Naam van de toepassing: vegas120.exe

Versie van toepassing: 12.0.0.726

Tijdstempel van toepassing: 5243e41b

Naam van foutmodule: StackHash_df42

Versie van foutmodule: 6.1.7601.18247

Tijdstempel van foutmodule: 521eaf24

Uitzonderingscode: c0000374

Uitzonderingsmarge: 00000000000c4102

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1

Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie 1: df42

Aanvullende informatie 2: df42f48979d02030902878e42c881735

Aanvullende informatie 3: 162d

Aanvullende informatie 4: 162de908df1a81bb5231392cc251cf00

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Deze fout kan een aantal oorzaken hebben, gaande van een hardware defect tot een corrupte driver of windows bestand.

We gaan beginnen met een controle van de windows bestanden.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.