Ga naar inhoud

vista sluit niet meer af (procesfout)


Aanbevolen berichten

Wel mijn probleem is als volgt: windows vista sluit niet meer af, na wat te googlen heb ik gevonden dat dit probleem wrs ergens bij een proces zal liggen. En idd het proces msnmsgr.exe (windows live messenger) is de oorzaak. Het probleem is dat ik dit proces niet afgesloten krijg en dus vista ook de computer niet afgesloten krijg. Ik heb al geprobeert windows live messenger te deïnstalleren en terug te installeren maar dit hielp niet. Ik wilde het dan deïstalleren en de folder bij program files verwijderen maar deze krijg ik niet verwijdert, volgens mij weer omdat het proces msnmsgr.exe niet wilt afsluiten. Iemand enige suggesties hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt op voorhand, Bono

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Start -> Uitvoeren -> typ services.msc en dan kom je op het tabblad uit met de actieve services. Daar moet je het proces kunnen uitschakelen of op handmatig zetten ... en dan zou je het (normaal) moeten kunnen verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties maar ik heb het probleem (gedeeltelijk) opgelost gekregen.

Ik heb met Ccleaner, wat ik zelf ook al enige tijd gebruik msnmsgr.exe uit de opstartlijst verwijdert, de computer op "slechte" wijze uitgezet en herstart omdat ik het proces met wat ik ook probeerde niet gestopt kreeg.

Nu start het proces niet meer en heb ik dus het programma gedeïnstalleerd en alle bestanden bij 'program files' verwijdert, maar wanneer ik windows live terug installeerde, was het weer hetzelfde probleem: msn werkt niet en krijg het proces niet gestopt :argh:. Vista sluit wel weer normaal af als het proces niet is opgestart en windows live dus gedeïnstalleerd is.

Momenteel dus gewoon web messenger gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.