Ga naar inhoud

Vitsta in slaapstand (hibernate) zonder te filkkeren


Kurtt

Aanbevolen berichten

Hoe kan je vista in slaaptoestand zetten (dus NIET in standby, de pc moet VOLLEDIG AFSTAAN (geen gezoom meer) zonder dat de lichtjes flikkeren in mijn computer.

Hoe kan je vista in slaapstand krijgen zonder dat de blauwe lichtjes op de voorkant van mijn pc zitten te flikkeren (dat wil waarschijnlijk zeggen , dat hij in slaapstand staat), maar bij xp flikkerde die lichtjes niet als ik 'm in slaapstand bracht.

---------- Post toegevoegd om 19:03 ---------- Vorige post was om 18:59 ----------

UPDATE: Hier staat het goed geschreven

Slaapstanden Vista - Computer!Totaal

Topic mag gesloten worden, tenzij anderen nog dingen willen toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke pc zonder die speciale hard disk (ssd of zoiets), start traag op. Dus dan kan slaapstand misschien wel uitkomst bieden. Als je je PC toch elke dag op en af zet (en weer op en af), dan is het misschien slaapstand toch handig? Je pc wordt tenslotte 99,9% uitgeschakeld. (ik heb het dus niet over standby, want standby wordt al actief bij het terug bewegen van de muis, bij slaapstand wordt alles uitgeschakeld ook de harde schijf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.