Ga naar inhoud

W7 lopopt vast sinds upgrade naar W8.1 op andere SSD


xsilverwing

Aanbevolen berichten

Sinds ik op 19/10 de upgrade heb uitgevoerd naar W8.1 loopt de pc regelmatig vast en dit zowel op W7 als opW 8.1.Voordien had ik dit niet en werkte zowel W8 als W7 feilloos.

Ik heb gans de pc al laten controleren op virussen en spyware en er word nooit iets gevonden.

De ene keer loopt hij gewoon vast en blijft vastzitten tot ik een harde reset doe,een andere keer krijg ik een BSOD,waar ik éénmaal de foutcode stop:0x00000124 heb kunnen zien alvorens de pc uit zichzelf herstartte.Deze fout heb ik op Google opgezocht en zou iets te maken hebben met de hardware,maar verder dan dat kom ik niet.

Ik heb in de kast alle kabels nagekeken en de geheugen latjes er uitgenomen en teruggestoken,alle fans manueel gekuist en de processor koeling uitgeblazen.

Een memorytest gedaan met memtest 86 5.01die geen errors vaststelde.

Het vreemde is dat de pc ueren aan een stuk kan aanstaan zonder dat er iets gebeurd,maar vanaf het moment dat ik internet op ga heb ik binnen de 15 min gegarandeerd een vastloper.

Behalve in de veilige modus,dan blijft alles normaal,ook langere tijd .

In het begin dacht ik aan een software probleem en he ik W7 willen herstellen met een eerder gemaakte back-up.Dit lukt niet,eens het terugzetten begonnen krijg ik een melding dat er geen schijven gevonden zijn om te herstellen,terwijl ik eerst de schijf die hersteld moet worden kies en de andere uitsluit.

Dit is ook nog nooit eerder voorgekomen en ik heb al meerdere keren een back-up teruggezet zonder problmeen.

Ik heb alvast de programma's rsit en combofix al laten lopen.

ik geef de logs hier mee.

Als deze nagekeken zijn en er word niets verdacht gevonden dan zal het allicht wel een hardware probleem zijn,maar wat?

ComboFix.txt

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.