Ga naar inhoud

wazige iconen na kuisen computer


Mar39

Aanbevolen berichten

Onze computer is enkele weken geleden in panne gevallen.We hebben hem moeten laten depanneren.

Ze hebben onze gegevens gespaard en alles er terug opgezet.

Echter alle foto's en gegevens van vroeger (icoontjes van oude programma's, internet, afbeeldingen,...) komen wazig voor. Als ik nieuwe foto's opzet komen die helder voor. Wil ik 1 van mijn nieuwe foto's op het bureaublad plaatsen dan lukt dit niet, enkel oude dingen kan ik op het bureaublad krijgen. waarom?

Toen we de computer net hadden werd er wel het één en ander gevraagd om opnieuw in te stellen, vb family security enzo, maar is dit het probleem.

Ik ben echt een leek, maar ik zou dit toch graag oplossen.

Een goede ziel die mij kan helpen of toch zeggen hoe dit komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad een bureaubladachtergrond plaatsen, maar heb het nu nog eens geprobeerd en lukt met sommige foto's toch.

Bij kleuren kalibreren staat wel een icoontje van java.

Alle icoontjes van voor de kuising staan op ons bureaublad in het wazig, wat nieuw bijgezet wordt van programma's of foto's komt er helder op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de afbeelding open doe is de foto normaal zichtbaar. T'zijn enkel de pictogrammen en mappen die wazig staan.

Dan vermoed ik dat het met de ingestelde schermresolutie te maken heeft.

Kijk de instellingen eens na via configuratiescherm-> beeld, of door op een lege plaats te klikken met de rechtermuisknop op je bureaublad en dan kies je schermresolutie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vermoed ik dat het met de ingestelde schermresolutie te maken heeft.

Kijk de instellingen eens na via configuratiescherm-> beeld, of door op een lege plaats te klikken met de rechtermuisknop op je bureaublad en dan kies je schermresolutie.