Ga naar inhoud

Werkgeheugen gebruik 97% terwijl het dit niet gebruikt


thomas11nl

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een probleempje. Ik weet niet of dit de goede rubriek is waar ik hem in plaats, omdat ik niet weet of het een hardware of software probleem is. Mijn probleem is dat ik soms opeens als ik aan het gamen ben (battlefield 4) hij opeens gaat haperen en vastloopt. Dan sluit ik battlefield 4 af en dan zie ik dat mijn werkgeheugen 97% gebruikt. Ik heb 10 gb werkgeheugen in mijn pc zitten, maar hij gebruikt nog geen halve gb aan werkgeheugen en toch geeft hij 97% aan. Heel mij pc wordt erg traag en ben genoodzaakt hem opnieuw op te starten. Soms is het dan weg maar soms is het er dan nog en moet ik hem nog een keer opnieuw opstarten. Ik heb geen idee waar dit vandaan komt. Ik heb mijn pc al een paar keer gescant met mijn virusscanner maar er zijn geen virussen te vinden. Ook de snelheid van het werkgeheugen wordt aangepast (van 1300 Mhz naar 667 Mhz). Ik heb al in de bios gekeken en hem daar op 1300 gezet maar dit helpt niet. Ik zal wat screenshots plaatsen zodat het beter te zien is wat ik precies bedoel.

post-46708-1417705631,9013_thumb.jpg

post-46708-1417705631,9291_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.