Ga naar inhoud

windows 7 start niet meer corect op na het installeren van drivers


mikael6

Aanbevolen berichten

ik heb pas een nieuwe pc met windows 7 home premium 64( ik kom van windows xp). na dat ik de drivers van men grafische kaart installeer (radeon hd 5770) moet ik de pc opnieuw opstarten, de pc gaat dan naar het bureaublad maar de taak balk en icoontjes verschijnen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Start de pc eens op in veilige modus.

Ga nu naar apparaatbeheer en kijk of er gele/rode merktekens staan bij de Beeldscherm adapter.

Verwijder dan ook ineens die kaart in apparaatbeheer door er met de rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor "Installatie ongedaan maken".

Herstart nu de pc en normaal gaat windows 7 nu de standaard driver voor uw kaart installeren.(herstart de pc zodra er achter gevraagd word)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de pc in veilige modus gestart, er stonden geen gele of rode merktekens maar ik kon de pc wel terug normaal starten na het verwijderen van de kaart in apparaatbeheer. men volgende probleem is dat de standaard driver die windows vind voor 32 bit systeem is en ik die niet kan installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.