Ga naar inhoud

Windows 8 Pro: hoe kan je downgraden zonder windows 7 CD????


amazone

Aanbevolen berichten

Ik wil een Dell laptop kopen maar met Windows 7.

Zij stellen mij een Windows 8pro laptop voor, die kan gedowngraded worden naar Windows 7.

Zoals steeds als je met Dell verkopers praat geven ze weinig en onvolledige (om niet te zeggen onjuiste) informatie.

Bij Dell kon ik goedkopere laptop kopen met Windows 8. Daar zou ik dan Windows 7 bijkopen. Dat raden ze mij af want dan betaal je 2x het besturingssysteem zeggen ze.

Ik heb wat rondgegoogled en volgens mij kan het downgraden niet zonder een Windows7 CD maar die leveren ze er niet bij.

Gebeld met Microsoft: ze bevestigen dat je een cd nodig hebt. Waar kan ik die krijgen? Kopen!!!

Dus Dell probeert mij een duurdere PC aan te praten maar dan zal ik toch nog Windows 7 moeten kopen???

Heeft iemand ervaring met downgraden naar Windows 7 vanaf Windows 8 pro?

En moet je al dan niet Windows 7 cd hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal zeker en vast een Windows 7 installatieschijf nodig hebben, verder moet je je ook de vraag stellen of voor je laptop de nodige drivers aanwezig zijn om Windows 7 goed te laten werken.

Je zal ook de harde schijf moeten formatteren om Windows 7 te installeren. Dus alles wissen.

Zelf heb ik bijna alle mogelijke Windows versies gebruikt, dus ook Windows 8, en kan je verzekeren dat Windows 8 goed werkt.

Ook is er de mogelijkheid om Windows 8 zodanig aan te passen dat het bijna hetzelfde is als werken met Windows 7.

Dus waarom zou je extra kosten maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.