Ga naar inhoud

Windows installer


Jozef Van Mol

Aanbevolen berichten

Sinds kort installeerde ik W installer 4.5 omdat ik problemen had met installatie van mijn scanner HP 4600.De installatie was gelukt maar nu ik deze terug wil gebruiken wil hij steeds terug naar het installatie menu v d installer,waardoor hij niet te gebruiken is.De installer willen verwijderen gaat ook niet want ik krijg steeds de melding dat hij niet juist geconfigureerd is en of ik werk in de veilige modus,wat niet het geval is uiteraard.De probleem oplosser van windows heb ik alle mogelijkheden uitgeprobeerd zonder resultaat.Installatie vanaf de CD rom gaat ook niet altijd om dezelfde reden,W installer werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de installer niet werkt geeft hijj ook problemen voor het verwijderen.Heb dat toch eindelijk klaar gekregen maar nu situeerd het probleem zich bij de installatie v d software v d scanner,die geeft een foutmelding tijdens de installatie:kan geen verbinding maken met netwerklocater\Digital Imaging.Heb hiervoor een mail gestuurd naar HP.Bedankt voor uw reactie,grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.