Ga naar inhoud

windows live id


Gast madele

Aanbevolen berichten

Sinds ik van iemand een keer foto's heb toegestuurd gekregen via windows live id, krijg ik bij het openen van mijn bestanden op mijn harde schijf continue de mededeling dat ik mij moet aanmelden bij windows live id. Dit wil ik absoluut niet. De mededeling moet ik vervolgens 3 x wegklikken en dit belemmert mij gigantisch in het gebruik van mijn pc, bij submappen verschijnt die mededeling namelijk opnieuw. Hoe krijg ik dit verwijderd uit mijn systeem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo een vermoeden dat je via de toegezonden afbeeldingen malware hebt binnengehaald, en het beste is om eens een HJT logje te plaatsen. Hoe je dit doet lees je hier

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.