Ga naar inhoud

Windows Live mail 2011


Cvrler

Aanbevolen berichten

Geachte;

Op een laptop met windows 7 is Windows Livemail geinstalleerd.

Toen ik de versie Windows Live mail 2011 wilde installeren kreeg ik een foutmelding die stelde dat de installatie niet kon omdat Windows Live mail er al op stond.

Ik leid daaruit af dat ik een upgrade van Windows Live Mail moet hebben, dan wel Windows Live Mail eerst moet verwijderen.

Mijn vraag is dan ook; Is er een upgrade en waar haal ik die vandaan?

Of; Kan ik Windows Live Mail veilig de-installeren en hoe dan?

Ik zou het jammer vinden de hele installatie ven het besturingssysteem over te moeten doen.

MvG

Cvrler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie van windows live mail heb je? Of heb je al de laatste versie?

Windows live mail 2011 maakt deel uit van windows live essentials.

Als dat download geeft de software zelf aan wat vernieuwd moet, verder kan je tijdens de installatie van windows live essentials kiezen welke onderdelen je wil installeren.

Als je van windows live mail nog niet de laatste versie hebt zal die dan bijgewerkt worden.

Hier kan je downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

voor je overgaat tot deinstallatie van Windows Live Mail zou ik eerst checken of er geen updates voorhanden zijn.

De upgrade van Windows Live Mail naar Windows Live Mail 2011 gebeurt via Windows Update.

Je kan Windows Update manueel laten zoeken naar mogelijke updates en (mochten deze voorhanden zijn) deze installeren.

Configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> windows update.

post-20447-1417704289,2694_thumb.jpg

Je klikt links bovenaan op 'naar updates zoeken'...als het zoeken voltooid is, kan je de beschikbare updates bekijken en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte;

Daar zit precies de zaak. Er staat de laatse, voorgaande versie op van Windows Live Mail 2011.

Toen de update van Essentials opgehaald en geprobeerd versie 2011 te installeeren en dat riep de fout op als beschreven in mijn aanvangs bericht.

Dus; ik kom nu terug op mijn vraag. Is het een update? Dan is die weg kennelijk afgesloten (geraakt); 2e deel van mijn vraag, is het een weg om de geinstalleerde versie te verwijderen en 2011 direct vanuit Essentials te installeren?

Zo ja, hoe de-installeer ik die oudere versie dan veilig?

MvG

Cvrler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte;

Het lijkt mij dat we in een cirkelredenering verzeilt raken, daar al het bovenstaande door mij al is uitgevoerd.

Echter; de oplossing is: Ga naar: Windows Live Solution Center; Voer in de zoekbalk op die pagina in: "Hoe verwijder je Windows Live Mail".

En zie daar de door MS gestelde werkwijze voor XP; Vista en Windows 7 voor het verwijderen ergo, de door mij gevraagde oplossing.

Bedankt allemaal voor de inzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.