Ga naar inhoud

Windows mail


Aanbevolen berichten

Kortgeleden heb ik een externe hard schijf gekocht om een back up van mijn computer te maken. Dat heb ik inmiddels gedaan.Nu wilde ik kijken of mijn mails die ik opgeslagen heb in Windows mail in afzonderlijke mappen, ook op die externe harde schijf staan, maar ik kan ze niet vinden. Ik heb alle back-up files geopend, maar kan ze niet vinden. Ook niet via de zoekfunctie. Ik wil nu graag mijn mappen in Windows mail ook kopiëren naar de externe harde schijf, maar ik zie nergens een mogelijkheid om een map te kopiëren naar de externe harde schijf.:bawling:

Bijvoorbeeld wanneer ik op de map ga staan en klik met rechtmuisknop, dan is er geen keuze om te kopiëren naar.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dus een back up kan maken van deze mappen in Windows Mail? Graag in stappen, want ik heb niet zoveel ervaring met zulke dingen.:s

Alvast bedankt voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je snelle reactie, alleen kom ik er nog niet helemaal uit.

Ik heb nu een back-up gemaakt, maar het teruglezen lukt me niet.

Wat ik niet begrijp is het volgende:

Wanneer ik de mails volgens de aangegeven werkwijze terugzet, staan er ineens allemaal code's. Dat wordt dan weer lastig terugzoeken.

Is daar nog iets aan te doen? Dus dat je gewoon de titel van de mail te zien krijgt of is dat niet mogelijk?

Alvast weer bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Francien Kivits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vrijwilliger,