Ga naar inhoud

enjoy

Aanbevolen berichten

Wrs is windows maar een maal geinstalleerd maar zijn er bepaalde wijzigingen aangebracht die dan zijn opgeslagen in een backup en is er ook een nieuwe windows gecreert (gewoon dezelfde windows maar met andere instellingen) en zo kan het komen dat windows driemaal in je bootoptie voorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klik start, dan in uitvoeren typt u msconfig en drukt u op enter, kies dan de tab boot.ini, nu zie je daar allerlei regels staan, onder [operating systems] staan nu drie identieke regels, dit zijn de drie die u ziet bij het opstarten, laat dus de eerste staan omdat deze werkt zegt u en verwijder de twee anderen, OPGELET, u moet er wel 100% zeker van zijn dat degene die u laat staan wel de juiste is die werkt he, anders bye bye windows en kunt u nemeer booten en kan u er niet meer in zonder een boot cd, u kan deze downloaden in onze download zone, doe dit alvast ter veiligheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vind ik het veiliger easybcd te instaleren.

Als je die start kies je 'change settings' en selecteer de bovenste als standaard. Kijk hoe eenvoudig het is in bijlage.

Werkt de standaard, dan kan je veilig de andere 2 wissen.

ik heb ongeveer hetzelfde probleem nu. als ik het met dit programma oplos en verwijder het programma dan, is het dan nog steeds opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.