Ga naar inhoud

windows start niet, opstartherstel werkt niet.


dennis123

Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben wanhopig op zoek naar iemand die me kan helpen met een serieus computerprobleem.

het zit als volgt. wanneer ik windows normaal start krijg ik vlak voor het aanmeldingsscherm zou moeten komen een bluescreen met als foutcode 0x000000ED

(UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME)

wanneer ik dan probeer via opstartherstel krijg je het scherm met: bestanden laden, daarna krijg je heel kort nog een laadbalkje en dan zwart scherm.

ook al geprobeerd om vanop windows cd te starten, exact hetzelfde resultaat. zowel starten als opstartherstel met als enige verschil dat er in plaats van volledig zwart scherm (opstartherstel) na een paar minuten een pijltje verschijnt.

ik weet echt niet meer wat te doen, indien ik wist hoe had ik zelfs de gehele harde schijf gewist en gewoon windows geherinstalleerd.

het is een Compaq Presario CQ57

het besturingssysteem is windows 7 home premium

hopelijk weten jullie een oplossing.

alvast bedankt,

grt Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw harde schijf wordt niet geladen op het systeem, ofwel is de harde schijf om zeep ofwel doet u de kast eens open en kijk of het kabelmanagement nog goed zit, controleer of alle connectoren nog goed vast zitten.

dank voor deze tip, aan de harde schijf had ik ook al gedacht. maar de connectoren checken was ik niet opgekomen. helaas zat hier het probleem niet. heb de harde schijf volledig getest met HD Tune Pro en deze ga weinig tot geen fouten, losse kabeltjes e.d. ben ik ook nog niet tegengekomen.

momenteel staat hij de harde schijf volledig te wissen waarna ik ga proberen windows opnieuw te installeren. hopen dat het iets uithaald ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de connectoren op zich kan weinig mislopen (laptop), maar wat bedoel je precies met:

de harde schijf volledig getest met HD Tune Pro en deze ga weinig tot geen fouten

Koos je voor de Quick test of voor de normale test ?

Wat bedoel je precies met "weinig tot geen fouten" ? ... ofwel had je GEEN enkele fout, ofwel had je EEN of meerdere rode blokjes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de connectoren op zich kan weinig mislopen (laptop), maar wat bedoel je precies met:

Koos je voor de Quick test of voor de normale test ?

Wat bedoel je precies met "weinig tot geen fouten" ? ... ofwel had je GEEN enkele fout, ofwel had je EEN of meerdere rode blokjes ?

ik bedoel dit in het algemeen, over alle tests die je kan doen. heb 3 rode blokjes gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.