Ga naar inhoud

windows verkenner


Janneke2705

Aanbevolen berichten

het mensen

ik ben nieuw hier.. en ik heb al meteen een vraagje.. mijn pc loopt een beeetje te vervelen, heb een acer en heb al eens een nieuwe oploder moeten kopen en ben nu binnen 3 jaar ook alweer toe aan een nieuwe accu.. maar dat terzijde... windows verkenner weigert open te blijven.. ik kan er op klikken, ik kan er even in rondkijken, maar binnen ongeveer 15 sec sluit het programma af.. dit is eigenlijk ook alleen maar wanneer ik in mijn gebruikers acount zit en bij mijn fotos enzo... ik kan daar op dit moment gewoon bijna niet meer bijkomen zonder soort van mijn computer voor de gek te houden.. het werkt ook niet bij mailtjes en op msn, maar als ik eenmaal snel door mijn gebruikersaccount heen ben kan ik wel gewoon bestanden openen enzo... het is een beetje vaag misschien, maar heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Groetjes janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.