Ga naar inhoud

"windows verkenner werkt niet meer"


Gast theo

Aanbevolen berichten

Na installatie van upgrade windows 7 home premium op mijn PC HP m9660be 64bits krijg ik steeds de melding "windows verkenner werkt niet meer" waarna de windows verkenner telkens opnieuw opstart zodat ik zowel mijn verkenner noch een ander programma kan draaien dat niet met een snelkoppeling op mijn scherm staat. Weet iemand een oplossing voor dit probleem. Ik heb de nieuwe upgrades van HP en Windows 7 ook al gedownload maar het resultaat blijft hetzelfde.

Door Windows 7 opnieuw te installeren is het probleem opgelost!

aangepast door theo
Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm ik weet niet direct iets, maar als je taakbeheer opent (CTRL+ALT+DELETE) ga dan naar de tab met processen, zoek het proces genaamd: explorer.exe

beeindig dit procesen gewoon ja klikken als er een melding komt, ga dan naar de tab met toepassingen, klik dan rechtsonder op ''nieuwe taak'' en typ explorer.exe (.exe hoeft er normaal niet bij) en kijk dan eens, het kan zijn dat het niets uithaalt hoor, ik probeer gewoon te helpen met de kennis die ik heb.

MVG ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.