Ga naar inhoud

Windows Vista start niet meer op


kezza

Aanbevolen berichten

Nou, [h=2]windows vista start niet meer op[/h]dat is ook mijn probleem. Mijn dochter heeft een Asus laptop X51SE met vista home premium. Bij verwijderen van sims3 heeft ze iets fout gedaan en er is maar een zwart scherm bij opstarten met alleen mogelijkheid om windows te herstelen(aanbevolen) en windows normaal starten. Echter, wat je ook kiest kom je weer op de zelfde scherm terug. Via F8 kom ik wel tot meer mogelijkheden maar geen van alle kan iets doen, dus in de safe mode kan ik niet komen. Het blijft maar hangen in die eerste zwarte scherm. Recovery CD heeft ze natuurlijk niet, alleen een sticker met windows vista product key. Hoe kan ik alles leeg maken en Windows opnieuw te installeren. Ik kan op een andere pc online om te downloaden wat nodig is. Wie kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi kezza,

welkom op PCH.

Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt: nieuwe vragen posten in het topic van een andere forumgebruiker leidt alleen maar tot misverstanden en verlies van het overzicht.

Jouw problematiek wordt dus hier verder behandeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan via deze link (klik erop) een systeemherstelschijf downloaden.

Volg de handleiding die er ook aanwezig is.

Kies eerst eens voor opstartherstel, geeft dat geen positief resultaat kies je systeemherstel.

Helaas, lukt niet. Is het mogelijk om harde schijf te formatteren en hoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, windows vista start niet meer op

Recovery CD heeft ze natuurlijk niet, alleen een sticker met windows vista product key.

Hoe ga je zonder installatie cd en na formatteren Windows op je laptop krijgen? :hmmmm:

Het enige wat nog kan is je laptop terug naar fabrieksinstellingen zetten als er een recovery partitie aanwezig is op je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mogelijkheden om de laptop terug te zetten naar zijn fabrieksinstellingen kan je bekijken als je hier klikt.

Mocht je nog afbeeldingen, documenten, ... van je huidige installatie willen redden, dan kan je dat proberen dmv een Ubuntu LiveCD voor je de laptop terugzet naar zijn fabrieksinstellingen...info hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ga je zonder installatie cd en na formatteren Windows op je laptop krijgen? :hmmmm:

Het enige wat nog kan is je laptop terug naar fabrieksinstellingen zetten als er een recovery partitie aanwezig is op je laptop.

Ik dacht, met mijn windows 7 te proberen, of kan dat niet? Het gaat om een 40 dagen probeer versie. Kan dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb, tot op heden, geen weet van het bestaan van een 40-dagen trial van Windows 7...kan je een linkje posten naar de betreffende site ?...

Zag je de tip in bericht 7 hier boven ?...

Ik heb een kopie van Windows 7 dvd voor zelf pc te bouwen. Verkoper zei dat dit 40 dagen zou moeten werken voordat ik moet registreren. is dat vreemd dan? En ja, bedankt voor die link in bericht 7. Welke methode zou ik moeten gebruiken? 1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.