Ga naar inhoud

Windows Vista start niet op


Hanterink

Aanbevolen berichten

Ik heb een oudere Medion Pentium 4 computer met Windows Vista. Geheugen ongeveer 2 GB. Gisteren deed hij het nog. Twee dagen geleden heb ik het 15 inch beeldscherm vervangen door een 19 inch. Ik heb gisteren ook nog het batterijtje vervangen. Sinds vrijdag bedraad op het netwerk. Ziezo.....

En nu doet hij niets meer! Windows start niet op, start steeds weer op, niet in veilige modus, niet normaal starten...geen bios te benaderen, F8 toets loopt vast..... Ik weet het nu echt niet meer. Ik heb dit nog niet vaak meegemaakt. Misschien doen we inmiddels teveel een beroep op de mogelijkheden van deze computer?

Wat moet ik doen?

aangepast door Hanterink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hanterink, zit het batterijtje wel goed? Haal het er anders eens uit en probeer nog eens of je in de bios enzo kan komen, sluit evt je oude beeldscherm weer aan. Is er geen bedrading los geschoten ivm batterijtje vervangen, zitten je geheugenmodules nog wel goed? Was hij nog niet bedraad op het netwerk?

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.