Ga naar inhoud

Windows Vista vervangen door Windows 7


elanto

Aanbevolen berichten

Goeden dag,

Ik heb een Medion 8833 sedert een 4tal jaar, nooit grote problemen gehad.

Ik heb ook een Medion 8895 waarop Windows 7 was geïnstalleerd. (Werk met 2 PC's)

Ik heb nog 2 originele installatie DVD's met Windows 7 welke achter gebleven zijn van een nieuwe ingeleverde niet goed werkende Medion MD 8370.

Kan ik deze DVD's gebruiken om bij de 8833 alles te formatteren in C en D schijf en verder deze op te starten met vernoemde DVD's.

Dank bij voorbaat voor uw antwoord.

elanto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was je ingelogd op het forum terwijl je de schermafbeelding maakte ?...een bedankje kan je enkel geven als je ingelogd bent.

De schermafbeelding werd gemaakt op een Vista-PC, indien het NIET om de PC gaat die je gaat herinstalleren is het aangewezen dat je hier een HijackThis-logje post: de Ask-toolbar is immers aanwezig op deze PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was je ingelogd op het forum terwijl je de schermafbeelding maakte ?...een bedankje kan je enkel geven als je ingelogd bent.

De schermafbeelding werd gemaakt op een Vista-PC, indien het NIET om de PC gaat die je gaat herinstalleren is het aangewezen dat je hier een HijackThis-logje post: de Ask-toolbar is immers aanwezig op deze PC.

Goeden dag,

Ik ben door jullie toedoen heel wat wijzer geworden.

Daarom, allemaal mijn beste dank voor uw hulp. :top:

elanto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.