Ga naar inhoud

Windows wil niet meer opstarten.


Airandius

Aanbevolen berichten

Ik had gister een nieuwe laptop gekocht, ik wou een backup maken dus ik controleerde eerst op mijn oude laptop of de dvd's leeg waren.

Sinds dien crashte mijn computer om de paar seconde voor soms een halfuur lang en ging daarna verder. Een klik met de muis en er was weer een crash.

Ik besloot een schrijfcontrole te doen en er waren een heleboel corrupte sectoren, na een uur of 6 bezig te zijn stond die voor ruim een paar uur vast op 13% op een sector. Ik besloot de computer opnieuw op te starten. Eenmaal in windows bleef het crashen en deed ik een tweede poging om een schrijfcontrole uit te voeren.

Dit keer kwam de laptop niet zover, er kwam een blue screen (voor een halve tel dus ik kon niet opschrijven wat er stond) en er kwam een bericht dat ik opnieuw kon proberen of de pc terug naar fabriekinstellingen kan brengen.

Na 10 keer proberen op te starten besloot ik hem maar terug te brengen naar fabrieksinstellingen. Zelfs daarna deed mijn laptop het niet.

Dit keer (elke keer als ik opstartte) gaf het de error aan dat PSHED.DLL mist.

Nu heb ik al rondgekeken en elke oplossing geeft aan dat ik in CMD een command moet uitvoeren om het te repareren.

Helaas kan ik niet in windows komen. Ook niet in een van de safe modes.

Ik heb geen herstel DvD gekregen van HP en de garantie is al verlopen, steun willen ze niet leveren. Moet gewoon opnieuw installeren maar dat werkt niet.

Mijn vraag is wat ik kan doen om mijn oude laptop nog te redden.

Alvast bedankt voor de hulp.

Extra Gegevens:

HP ProBook 4510s

Windows Vista Business 32bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas als ik op F11 druk begint de computer meteen met het formatteren van de schrijf en de computer naar fabrieksinstellingen te brengen. Hoevaak ik dit ook probeer het brengt altijd de error dat PSHED.DLL mist.

Deze error kreeg ik pas sinds ik de laptop terug naar fabrieksinstellingen bracht. Daarvoor kreeg ik altijd een blue screen met de enige optie om de computer terug naar fabrieksinstellingen te brengen.

Is er een manier om dit bestand te plaatsen in het systeem zonder in windows te gaan? Aangezien de errorcode aangeeft dat PSHED.DLL niet bestaat. Of zijn er andere oplossingen mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat me ook geen slecht idee lijkt is u hdd eve in de andere laptop te steken. En daan high level format te doen en dan nog eens proberen om windows ofzo er op te plaatsen.

Wat mij ook al ooit heeft geholpen : gratis linux (ubuntu ofzo) gedownd op cd gezet en die geinstalleerd op de pc met een dergelijk probleem met linux werkte alles opnieuw. Na die installatie (en grondige test) opnieuw windows geinstalleerd en dit werkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.