Ga naar inhoud

Windows xp opnieuw geinstalleerd. hoe krijg ik internet


lesley1

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist vanwege mijn kapotte CDR windows opnieuw geinstalleerd.

nu heb ik dus geen 1 bestand meer van mijn vorige xp omdat dit een andere xp disc blijkbaar was.

maar dat is geen probleem.

Ik weet nu dus niet hoe ik ons bestaand thuis netwerk (powerdome)

kan vinden en instellen.

waar kan ik precies nu mijn internet instellen?

mvg lesley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm ik neem aan dat de naam van je netwerk dan Powerdome is

Normaal gesproken krijg je standaard van je router alle gegevens om op het internet te kunnen dus je zou gewoon internet moeten hebben.

Zo niet dan zou je is kunnen kijken of je netwerk kaart geinstalleerd is, zo niet dan moet je die eerst installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan ik die installeren?

omdat ik heb een gebrande cd van windows xp geinstalleerd omdat ik niks anders meer had.

en anders een dure reparatie waarschijnlijk moest betalen.

dus hoe stel ik zo snel mogelijk powerdome in?

en wat moet ik er allemaal voor doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst moet je weten wat er wel niet aan hardware is geinstalleerd(Ga naar Start>Configuratie Scherm>Systeem>Hardware>Apparaat Beheer)

Download Everest Ultimate Thank you for downloading Everest Ultimate Edition from Download.com

Installeer dit en start het programma en ga naar het puntje Devices(linkse menu), dan klik je op Window Devices.

Klik bij Unknown devices(gele uitroepteken) op de apparaten die je wilt installeren. Nu komt hier meestal de naam en type van het apparaat te staan.

Die informatie kun je gebruiken om de benodigde drivers te installeren.

Het instellen van de netwerknaam kun je doen bij(Start>Configuratie Scherm>Systeem>Computer Naam>Wijzigen) nu kun je hier de naam voor je PC en netwerk invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.