Ga naar inhoud

wit scherm


Joel

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb altijd dat mijn bureaublad verdwijnt kort nadat ik mijn computer heb opgestart. Dit moet dan plaatsmaken voor een wit scherm of venster dat ik niet kan sluiten of wegkrijgen. Er is zelfs geen taakbalk. Je kan er niets mee aanvangen! Ik moet dan de windows-knop indrukken om mijn taakbalk tevoorschijn te halen en op de knop bureaublad drukken. Dan heb ik mijn bureaublad terug, maar gelijk welke eerstvolgende functie ik dan probeer uit te voeren begint alles opnieuw. Dit is begonnen kort nadat ik Windows Live Messenger heb gedownload. Kunnen jullie mij helpen met dit zeer vervelende probleem? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo,

Ik heb om de haverklap dat mijn bureaublad verdwijnt. Dat moet dan plaats maken voor een wit scherm waar je niks kunt mee aanvangen. Is er iemand die mij kan helpen a.u.b. ?! Ik heb een tijdje terug al een vraag gepost i.v.b. daarmee. Ik word daar zot van ! :shot:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je de vorige ook niet geholpen was.

Met deze wil ik u geen valse hoop geven maar zal proberen u te helpen.

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.