Ga naar inhoud

Word en Excell


Addola

Aanbevolen berichten

dank voor de snelle reactie

ik heb een Dell X10-60256

Windows XP prof.

Intel ®

Pentium ®

CPU 3,4 GHz

kloksnelheid 3,39 GHz 2,0 GB

Het probleem is geleidelijk aan erin gekomen.

Addola

---------- Post toegevoegd om 14:32 ---------- Vorige post was om 14:31 ----------

dank voor de snelle reactie

ik heb een Dell X10-60256

Windows XP prof.

Intel ®

Pentium ®

CPU 3,4 GHz

kloksnelheid 3,39 GHz 2,0 GB

Het probleem is geleidelijk aan erin gekomen.

Addola

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. Dan beginnen we met de standaard opruiming van het register.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie,

Alles gedaan zoals omschreven en wat denk je, werkt als een speer.

Alleen vroeg hij om een registersleutel nog te verwijderen, moet ik dat doen.

En wat doe ik met het registerbackup.

Tot nu toe ben ik bijzonder verheugd door de snelle reactie en de goede oplossing.

Mijn dank daarvoor.

Addola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een computer wordt trager na verloop van tijd en een regelmatige schoonmaak is dan ook geen overbodige luxe om je pc op snelheid terug te brengen of te houden.

CCleaner is volkomen veilig als je de handleiding volgt.

CCleaner scant het register naar ongeldige waarden en sleutels en de foute sleutels en/of waarden worden verwijderd na bevestiging door de gebruiker.

De backups die CCleaner maakt, zijn enkel de waarden die verwijderd worden. Die backups mag je gewoon laten staan. Als je achteraf toch problemen zou ondervinden met een of andere programma, kan je de laatste backup altijd terugzetten om te zien of het probleem dan nog voorkomt.

Je kan CCleaner trouwens ook gebruiken om een schijfopruiming te doen van je harde schijf en aldus wat plaats terug te winnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.